Kurtka skórzana męska czarna Ramoneska Noir

New product

1'640.00 zł tax incl.

Data sheet

Kod producenta m5
Marka Deniro
Model Rebel
Fason Ramoneska
Zapięcie Zamek (suwak)
Kolor Czarny
Materiał Skóra bydlęca
Sezon Całosezonowa
Informacje dodatkowe Rozmiar XS, S oraz szycie na miarę - szyjemy na specjalne zamówienie klienta według wymiarów
Cena katalogowa 1640 zł

Reviews

Grade 
04/02/2020

Ramoneska

Wahałem się między Deniro a ochnikiem , ale Deniro jednak wybrałem bo chciałem coś z grubej skóry i chyba dobrze zrobiłem bo fajnie się układa ramoneska nie jest taka obwisla jak ta z cienkiej

Grade 
04/01/2020

Ramoneska Męska

Git, naprawdę git kurtka, cena nie mała ale warta swojej ceny, czasem na imprezę noszę czasem na motocykl

Grade 
03/29/2020

Kurtka ramoneska

Droga ale fajna męska ramoneska , przez to że jest gruba skóra to zajebiście układa się kołnierz , nie zwisa jak u ochnika czy witchena , dość ciężka ale czasem nawet w zimie w niech chodzę

Grade 
03/29/2020

Kurtka skórzana

Super obsługa... Kurtka idealna na mnie zmierzona przez telefon, super jakość. Długo szukałem i znalazłem naprawdę polecam

Grade 
01/12/2017

Biker jacket ramoneska

Zajebista kurtka . Droga ale mam na raty i byla warta swojej ceny

Grade 
01/12/2017

katana skórzana

zajebista skóra, takiej szukałem od kiedy wróciłem z USA z podróży po 66

Write your review!

Write a review

Kurtka skórzana męska czarna Ramoneska Noir

Kurtka skórzana męska czarna Ramoneska Noir

Accessories